1786-5288-ico-wu.jpg

Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki czy kompletne
potencja
wyłączenie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała również może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.