Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie odżywianie. Właściwa dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za nasze libido. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, ale łatwo go uzupełnić poprzez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis

Tagi , , , .Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.