8152-5960-ico-wu.jpg

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów pobudza produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio