Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki czy kompletne
potencja
wyłączenie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała również może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Proste? To do roboty, a raczej do łóżka!

Apetyt na seks zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest zgodna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest też od dyspozycji ciała. erekcja
W takim razie poza troską o stosowną oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swój organizm, żeby sprostał wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa dieta i ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezwykle negatywnie na możliwości wzwodu, nie istnieje też coś takiego jak bezpieczna liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wypunktowanymi w artykule wskazówkami, każdy z nas jest w stanie podać parę własnych, które sprawiają, że ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony rodzaj odpoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie pysznego i wymyślnego jedzenia: miło i sielankowo lub energicznie i ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się i spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów pobudza produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Żeby polepszyć jakość życia erotycznego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra tanio